søndag 30. desember 2012

Skjenk og min første Khàler

I dag pakket jeg bort pepperkakelandsbyen som stod
på skjenken. Guttene fikk knuse peperkakehuset
og det var jo stas ;o) Herlig å pynte litt nytt
når det nye året nærmer seg -men juletreeet
og julestjernen får bli til etter nyttår!
Fikk Khâler Omaggio vase av beste
venninnen min til jul...da blir
det jo ekstra stas å
pynte ;o)))





Håper dere får en fin nyttårsaften i morgen. Vi skal være
en hel vennegjeng i lag med unger og det hele så det
skal bli koselig ;o))


Tusen takk til alle dere som har følgt
bloggen i året som har gått.
Håpe å kunne gi dere inspirasjon i året
som kommer også ;o) 




Nyttårsklemmer fra meg ,o)















4 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

heldige du som har fått den fine vasen til jul! Alltid kjekt med forandring når julen skal ut! Selv har jeg ikke fått noe nytt til jjul, men fikk penger så jeg kan kjøpe meg noe fint på nyåret;)
Gleder meg stort til å følge deg i 2013, du inspirerer meg veldig!!

Ha en super feiring!
Klem fra Hanne:)

Sissel sa...

Heldig du som har fått den flotte vasen i gave, den står på min ønskeliste også..

Ha en fortsatt fin kveld og kos dere med feiringen i morgen!

Anonym sa...

Så heldige du er som fekk den fine vasen,eg har den i rød men synest svart er finest:)
Ønsker deg et Godt Nyttår og gleder meg til å følge deg i 2013!
Klem fra Lillian

Flisan sa...

Den er så fin !! Heldige deg :-) Gode ønsker for året vi skal inn i :-)