lørdag 12. januar 2013

Vårtegn ¤

Brrrr, iskaldt ute men solen har gjort sitt inntog de
siste dagene og det er nesten uvant å se solskinnet som stråler
inn og minner meg om at vinduene trenger en vask ;)
Tulipaner i vårfarger, nye lys og putetrekk har
kommet inn i stuen. Herlig med litt nytt etter
all julepynt og julelys er flyttet inn
i eskene  igjen!








Hadde glemt hvor"svarte" bildene blir når man tar i
solskinn inne...innstillingene er nok ikke 100%
på plass enda men fikk nå relativt
lyse bilder (hva skulle en gjort
uten speilrefleks) ;)

***

Her er det fremdeles sykdom i hus (blir snart gal), men
det skal uansett bli deilig med helg ;o))


Nyt helgen  ;oD


Lørdagsklemmer









5 kommentarer:

Nennes sa...

Nydelige bilder :) vårlig og fint!

God bedring og god helg.

Klem ;)

Hanne Margrete sa...

Innom for å ønske deg en fiin lørdagskveld! Så fine bilder, og jeg elsker det lysfatet ditt! Ser at våre innlegg var litt like i dag,tihi! Svart lysfat med lys og tulipaner, og en rosa detalj i stuen;)
Det putetrekket er super-fint!

Klem fra Hanne:)

nr.15 sa...

Virkelig heve deg på den neon rosa trenden altså? Stilig puta:))

Her har jeg og kjøpt inn fin fine tulipaner, står fortsatt i plastikken;)

God bedring te dåkke, sjukdom i Mosbron huset og*urk*

Siv sa...

Nydelige bilder :-) Kjempefin den puta med rosa detaljer, og ikke minst det flotte vitrineskapet ditt som skimtes i bakgrunnen :-) God helg :-)

Lindas Lille Leilighet sa...

Mange som har tatt inn tulipaner ser jeg:D Gir meg skikkelig vårfølelse! Selv om det er FRYKELIG kaldt her i Trondheim nå! Den puta var jo bare kjempesøt:))