søndag 31. mars 2013

Lampe(love)

Hei dere ;o)
Sinnsykt fint vær vi har denne påsken!
Jeg og familien har godt en tur i fjellet i dag med
kaffe og kokte egg i sekken, hihi ;o)
Koselig ;o)




Bare ett par bilder av lykkelampen i dag, hihi ;o)
Tine K skjermen stod lenge på ønskelisten
før den kom i hus!!
Lampefoten er fra en bruktbutikk og jeg fikk
den for en slikk og ingenting...men jeg liker
den ;o) Elsker kombinasjonen av
gammelt/vintage og moderne!


I kveld blir det nok fimkveld på oss...
må bare bli enige om film først,
kremt ;)


Varme påskeklemmer fra meg













4 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Hei!
Det har vært veldig fint vær her på nordmøre og, men i dag har det snødd hele dagen nesten.. men da kan man jo kose seg inne:)
Den lampen er bare kjempefin! skjønner godt at du er glad for den! Og gøy å blande nytt og gammelt!
Ha en fin filmkveld! Her i huset er det så godt som umulig å bli enig om film,hehe;)

Klem fra Hanne:)

Anonym sa...

Jammen har det vært flott vær,heilt fantastisk:))
Godt å være ute og få farge og nyte været!
Hihi kjenner til det med å bli enige om film,ikkje alltid lett:)men håper dere fant ein bra film:)

Klem fra Lillian

ynde sa...

Heisann ☺ desse lampeskjermane er så fine synest eg også! Tusen takk for søt kommentar, det er bare kjempehyggelig!! Klem til deg med ønske om ei flott ny veke, Kjersti

Fabelaktig sa...

Så fiint bilde :)

Været i påsken har vært fabelaktig! Heldige oss.

Maiaklem