tirsdag 4. juni 2013

Fantastiske goodiebags ♥

Jeg må si at det viktigste for meg på bloggtreff 
er ikke hva som ligger i goodiebagen men
heller alle de herlige jentene jeg møter...
men makan til giverglede til sponsorer
skal en lete lenge etter!
OMG for noen gaver!



Jeg har allerde laget ett innlegg om selve
bloggtreffet og de fatastiske foredragsholderene,
hvis du vil ta en titt kan du gå inn her.
De hvite fine posene du ser på bildet er 
Uashmama poser sponset av Brunos 
Interiør i Haugesund
 *liker*



Fra Ib Laursen fikk vi herlige saker
til kjøkkenet og fra Wik og Walsøe en
vakker skål fra serien leve med gull
og benporselen.



Fra Amudsen spesial i Haugesund  fikk
vi hele to goodiebager!! Mine godsaker
har fått plass i kassen min fra Italia
på kjøkkenet ;o)



 Fra http://www.festfabrikken.no/ fikk vi søte 
papirsugerør som har fått plass
i vinduskarmen min ;)





Fra Kristine Vikse fikk vi vakkert
silkesjal og øredobber




Fra Clas Ohlson fikk vi faktisk en 
lampe!! Lurer på hvor jeg skal henge den ;o))
*kuul*




Er det ikke helt utrolig - & dette er bare noe
av det fine vi fikk!! Andre herligheter var bl.a.
 kvalitetsprodukter fra Crush Consept, pledd fra Skeidar,
 såpe fra Tine K Home, servietter fra Palma m.m.
 For full oversikt ta en titt inne hos
 Maia her ;o)


Tusen takk til alle sponsorer ;oD



Stor klem fra meg 










3 kommentarer:

Mitt og vårt hjem sa...

Så masse flott:)

Nyt dagen!
Klem Siv Mette

Anonym sa...

Så masse fint me fekk,herlig:))
Nyt dagen!
Klem fra Lillian

Frk Elton sa...

Takk for sist :) koselig og treffe deg live :)
Svever enda på en sky av gaver og inntrykk jeg ;)
Gud så heldige vi er!!
Lampen har allerede kommet opp her i huset og kjeksene smakt på, tenkte jeg skulle prøve meg på putestrikking snart også :)
Ha en fin kveld!
Klem