lørdag 31. august 2013

God helg ;)

 
Heisann ;o)
For en stund tilbake passet jeg en blomst for
en god venninne. Jeg har sett dem før men jeg vet
ikke hva de heter. I dag stod disse blomstene utenfor
blomsterbutikken og en bare måtte bli med hjem.
Syns de mørke bladene er så fin kontrast 
mot hvitt. ..så gjelder det bare å holde 
den i livet for den er veeeeldig 
glad i vann!





I dag har jeg faktisk hatt fri! Første helg på en 
stund nå... Nå er det godt i glasset, wok og
kos ;o))
 
God helg ;o)











4 kommentarer:

nr.15 sa...

God helg<3
Blodsukkeret er på vei opp nå, hipp hurra for lørdagsgodt;)
Klem

Mitt og vårt hjem sa...

Den blomsten har eg aldri sett,kjempefin.
Men nå kjenner eg ikkje til så mange blomster arter heller da;)
Ha en fin helg Elisabeth,deiligt med fri innimellom:)
Nyt glasset og woken:o)
Klemmer i fleng fra Siv Mette

Anonym sa...

Så spesiell og flott blomst,eg har jo litt problem med å holde liv i planter og blomster men med litt kjærlighet så går det nok:)
Hihi måtte flire litt når du hadde det samme som meg på alle bildene,eg er glad i begge lampene og benken og kunne ikkje tenkt meg å kvitte meg med dei:)

Fin lørdagskveld til deg!nyt!
Klem fra Lillian

Renate sa...

Så kjekt at du blei inspirerte itte å ha vært barna vakt for blomsten ;) min :) hahahaha

Fine var din iallefall! God helg til deg min kjekke nabo :)

Klem i fleng :)