søndag 29. september 2013

Høst planter













I dag har vi hatt en koselig dag. Vi tok turen til
de gamle kobbergruvene på Visnes. Det var faktisk her deler
av materialet til frihetsgudinnen i NY kom fra! Cafeen var
åpen da vi kom så da ble det deilig søndagsmiddag ;o)
Etterpå svingte vi innom ett hagesenter. Vil ha litt
lettstelte planter inne nå så noen sukkulenter ble
med hjem, og denne fantastiske Corokiaen som
er hele 70 cm høy. Jeg har hatt en mindre corokia
før - som døde ganske raskt! Får prøve å legge 
mer godvilje til med denne, hihi ;o)


Søndagsklemmer

















4 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Høres ut som ein koselig tur, har ikkje vært der siden eg var på barneskolen:O) Nydelig denne planten, den er så" mystisk"---Like like. Klem fra Ann Elin

Unknown sa...

Har min 3. corokia nå, de to første tok jeg livet av ganske så fort. Den nye sukkulentplanten fant jeg død i går... Men gir ikke opp he he.
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.
Ønsker deg en flott ny uke!

Klem Agnes

Anonym sa...

Høyres ut som ein koselig tur:)må kanskje ha meg ein slik plante eg og,dei dør tilslutt men har hatt dei ei stund:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

ingridsboble sa...

Så fin plante - og nydelig krukke!

Ha en fin ny uke :)
- Ingrid