tirsdag 8. oktober 2013

My friends house...

 
 
Noe av grunnen til at jeg leser blogger og 
interiørmagasiner er å se hvordan andre har det hjemme.
Hvordan dekorerer de og hvordan plasserer de møblene.
Hvilke farger blir brukt - hva er på veggene!
I dag har jeg besøkt min venninnes hus, 
så får dere ett lite glimt hvordan de
har det hjemme!
 
 







Litt uklare bilder for det var så mørkt ute i dag.
Venninnen min bor i hus fra 80 tallet og mange rom 
er renoverte. Stuen har store vinduer med mye lys og
fargene går i grått med mørkt tre og sennepsgul
 som kontrast farge. Sofa fra danske Boconcept, 
hyller fra bloomingville og dekorasjon fra
bl.a Khäler. Hadde jeg komt på det skulle
jeg vist bilder fra det flotte badet deres
også - det er faktisk avbildet i 
Bademiljø brosjyren som du 
får i hele landet.

Håper dere syns det var morsomt med en tur
inn til herlige henne ; og takk for at 
jeg fikk snike inn kameraet ;o)))




Klem klem 
 
 
 
 







2 kommentarer:

nr.15 sa...

Kjekt da med boligbesøk :) Dette var et flott hjem, blei kult med den gule vasen!
Eg og var innom Kremmerhuset idag, så såg de kvite vasene ;)
Klem

Anonym sa...

Så kjekkt å ta litt bilder fra andre sitt heim,såg kjempefint ut her:)
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian