søndag 27. oktober 2013

Print & shoppingtips







Dette søte printet lå i goodiebagen fra bloggtreffet
fra Lady and the kids (klikk). Digger dette ordtaket! Det stemmer
 jo som regel også "blunkesmil :) 
 Så har jeg ett lite hoppingtips : i spisestuen har jeg
problemer hva jeg skal ha på veggene. Til jeg finner ut hva jeg skal ha vil jeg ikke
 investere i så mye hvis dere forstår. Ikke vits i å kjøpe noe dyrt
når man ikke er sikker så blir det bare tatt ned igjen! Denne 
wallstickeren fant jeg på kremmerhuset for 49 kroner.
 Den var opprinnelig større men jeg har
fjernet en del av teksten. 
Så da får den henge
en stund!





I dag har dagen følt veldig lang. En time ekstra er både
litt herlig og en forbannelse (med tanke på ongene)!
Vi har nå fått gjort mye. Både lagd god middag
med dessert, vært på besøk, gått tur og 
laget eplekake ;o)


Håper dere får en fin kveld ;o)



Klemifleng









7 kommentarer:

nr.15 sa...

Kjekke de korta, mitt har You are looking good ;)
wallstickers er kjekt, dekorative med ofte fine budskap:) Fant et i dag som eg ska ha på soverommet, som jentungen lager på skolen:))
Å eplekake du liksom, har vært snopesjuk i heila dag!!!
Klem

Unknown sa...

Tror jammen meg at jeg må bestille den posteren! :)

Susanne/Changes sa...

Digge lady and the kids sine poster og kort!
Jeg har wallsticker mange plasser, og det er vel noe jeg kommer alltid til å ha. Det er så enkelt og lett. Og stort sett billig!
Denne du fant til stua var jo kjempeflott :-)
Ha en flott uke!
klem

Annelise Edgarsdatter sa...

Ah!! Likte den wallsticker`n:) Det er jo så mange fine prints der ute...
Flere som deler sine kreativiteter også..., helt gratis:)

Fin nye uke til deg:)

Annelise

Rita sa...

Stilig print :) Mye flott i nettbutikken der :) Flott den wallstickersen også :) Klem Rita

Unknown sa...

Så flott veggord, og så fin pris:)
DET liker vi!!

Ha en fin mandag:)

idylloghim.blogspot.com sa...

Så fint veggord,Elisabeth;)) høres ut som om dokke hadde hatt ein fin tur til Ryvarden:) snakkes. Klem Ann Elin