onsdag 22. januar 2014

Style interiør

 
Kanskje dere har merket at det er ett nytt interiør
magasin i butikkhyllene? Style interiør (@styleinterior1)
med Celine Irgens Aagaard (@hippiehippiemilkshake) som redaktør.
 Kjempaebra magasin med mange tips og inspirasjon
fra bla. bloggere *liker* !
 





 
 
 
Lysestaken på bordet er fra svenske Eightmood.
Elsker messing og syns det passer bedre inn hos meg enn kobber.
Det brune lyset er fra Jonathan Adler og dufter deilig
sommer ;))) Snakk om sommer så kan jeg knapt
vente til vi skal på ferie i år. Skal bli utrolig
deilig med sol, varme og nye
opplevelser!
 
Nå må jeg rydde...skrekk og
gru (seriøst) !!
 
 
Klemklem ;o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

Rosa sa...

Åjadda, magasinet er allerede på plass i heimen her også! Må bare få meg en dusj og mat først, så skal blaet nytes og inspirasjonen inntas :-D

Glad onsdag til deg, og lykke til med rydding;-)

Klem, Rosa

nr.15 sa...

Og vips hadde jeg kjøpt bladet *liker*
Koser oss i Oslo;-)
Klem fra Charlotte

Unknown sa...

Bladet må sjekkes ut!
Nydelige bilder av fiiine ting ♥
Ha en fin dag, snart helg:)

Mitt og vårt hjem sa...

Å så kult med nytt blad,det må sjekkes ut;)
Så flott hos deg,nydelige bilder.
Fin tirsdag til deg<3
Klemmer Siv Mette

Hippie, hippie - milkshake sa...

så fint innlegg:) hyggelig dere liker det! god helg. klem c