onsdag 31. august 2011

Malermodus.. og litt om meg & huset vårt ;o)

Tidlig morgen og  det tredje strøket har
kommet på salongbordet ;o))
Perfekt??? Neida, langt ifra  - men
Gud så mye bedre det ble med hvitt!!!

Har blitt litt mye maling både her og der de siste dagene.
Jeg har malt ett strøk hvitt oppe i gangen også.
Tenkte det var bedre å se på hvite vegger enn sponplater
der oppe før vi får tapetsert!!
For å gi en liten oppdatering så er det i andre etasje
de fleste prosjektene våre er nå.
Halve huset oppe er helt nybygg og består av
to soverom - hvor det ene er ferdig
og det andre er både uisolert og uinnredet.
Gangen er ferdig platet oppe..så er det badet
som skal bli to kvadrat større +
totalrenoveres!!
Joda, vi har nok å henge fingrene i ;o)))


Mens vi snakker om oppateringer kan jo jo fortelle litt
om meg selv siden det er mange nye der ute
som titter innom ;o)))
Jeg er 31 år og bor på Karmøy i Rogaland.
Gift med en herlig mann og har to herlige
gutter. En storebror på 9 og en
lillebror på 2 ;o))
Huset vårt kjøpte vi for 9 år siden og for rundt fem år
siden begynnte vi på totalrenovering og
påbygg av huset. Har gått litt sent i svingene fordi
vi gjør masse, masse selv! Så bodde vi i
Qatar i Midtøsten halvannet år, noe som vi er
veldig takknemlige for at vi fikk være en
del av ..så renoveringen fortsetter
fremdeles, hehe ;o))



Interiørfrelst som jeg er syns at det er herlig at det
alltid er noe på gang i huset....morsomt å
planlegge rom, låne prøver, dekorere ;oD
MEN..plating, isolering, pussestøv...
jeg kan skrive under på at jeg er
rimelig LEI av det!!!!
Er jo morsomt med blogg også da!
Får dele erfaringer og får masse nyttige tips
og inspirasjon fra dere andre bloggere +
leke litt med kamera og redigering...
og det liker jeg  ;oDD

Litt personlig innlegg i dag
(håper det ikke gjør noe, prøver å
holde bloggen så interiør-orientert som mulig å
 ikke alt for personlig)) ;O))

Får se om jeg får puttet inn bilde av
nymalt salongbord i morgen ;o)))
Takk for tips om maling,
halvblank ble kjempe bra ;oDDD

Nyt dagen ;o)



Varme klemmer









5 kommentarer:

Josefine sa...

Så gøy å lese om deg,koselig med litt personelig også=) Nydelig er du=)=) blir Hoppende glad av det du skriver og av bloggen din=)=)
Ha en topp dag videre=)
Stor klem i fra meg

Lindas Lille Leilighet sa...

Synes bare det er koselig å ''kjenne'' dem man følger litt jeg:) Så det gjorde absolutt ingenting med et litt personlig innlegg i dag:) Høres ut som dere har nok å henge i med for tida. Spennende å følge utvikling:) Jeg er også sånn..har mange baller i lufta samtidig, så dermed tar ting litt lengre tid:P Men så lenge resultatet blir bra, er prossesen dit vel verdt!

Klem til deg

Gitte sa...

Koselig å bli litt bedre kjent med damen bak bloggen:)
Klem Gitte

Drømmehuset mitt sa...

Hei Elisabeth

Så koselig å få vite litt mer om deg og huset ditt:)
Gøy med litt personlig også.

Pussestøv ja, huff det er kjedelig. Vet jo at om det etter den oppussingen vi har drevet med det siste halvåret.

Klem Janne

Fabelaktig (Maia) sa...

Så herlig at du deler litt, det er alltid koselig å vite hvem som er bak bloggene :)

Fabelaktig kveld til deg!
Klem