onsdag 14. mars 2012

Snart Påske

Påske nermer seg og da skal mannen
ha en uke fri ;oD Glder meg..for nå har
det vært masse jobbing ;(
Har allerede begynnt å tenke på litt
 påskedekorasjoner. Jeg pleier ikke å pynte så mye men
 litt er jo bare koselig ;o))


Var ikke dette en fin og enkel påskedekorasjon ;o))
Fra Martha stewart

I påsken er det meningen vi ska bytte litt på kjøkkenet også!
Vi har i Ikea kjøkken som nermer seg ti år gammelt, så vi skal
bare bytte fronter og benkeplate! Ganske hendig med Ikea..er så
billig så kan kaste det gamle med god samvittighet ;o)
Valget har fallt på hvitt kjøkken - det står
mer i stil til huset enn det vi har nå
*Gleder meg* ;o))

Straks skal jeg på jobb. Har kommet inn masse søt
påskepynt på kremmerhuset ;o))








Søte harer, hihi ;o)))))))

Ha en fin dag ;o)


Klemklem







6 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Vårlig og inspirerende bilder!

Ønsker deg en strålende onsdag!

Svenja sa...

very cute pictures :)
ha en fin dag!!
svenja

Fruehuset sa...

Kjempe fin inspirasjon:)
Så kjekt å lese at du også syng i kor, det gjere eg også.
Det er så fin avveksling og veldig gøy!

Fin onsdagskveld til deg:)

Janne sa...

Så lekkert fat du har pyntet!:)

Påske er kos....:=))

Klem!

Lindas Lille Leilighet sa...

Var innom Kremmerhuset i dag jeg..Sååå mye fint! Som vanlig;) Men ingen påskeharer på meg da...Drar hjem til Nordland i Påsken jeg:) Men må vel finne frem litt av det gule jeg har fra før likevel;)

Fabelaktig sa...

Så herlige bilder!

WOW! Nytt kjøkken :) Gleder meg til å se :)

Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.
Jeg er på vei til 250kvm stor interiørbutikk på Moi og jeg gleder meg stort :)
Smil og klem