lørdag 17. mars 2012

Vår ;oD

I dag følte jeg faktisk det var sommer en stund ;o)))
Varm sol på terassen og mild bris, herlig ;o)
Nå kjenner jeg den kalde vinden er tilbake
med har fått vaskt inngangsdøren med
salmiak, ristet tepper og støvsugd bilen ;o))
HERLIG med frihelg ;o))








I går kveld koste vi oss med gode venner ;o)
I kveld skal mannen på vift ;)
Får kose meg med en
god jentefilm tenker
jeg ;o)))

God helg ;o)))

Klemklem



Ps: noe lurte på hvilken sofa jeg har bestillt.
Det er Howard fra Bohus ;o))))






4 kommentarer:

fru Nielsen sa...

Ja, nå er våren i full anmasj, og det er DEILIGT 8)
Utrolige nydelige bilder du viser, et kjempe flott hjem !
Ønsker deg en fortsatt god helg,
klem Heidi

Unknown sa...

Så deilig med godvær!
Høres jo kos ut med jentekveld og da.
Da kan man endelig se en skikkelig jentefilm :)

Livy sa...

Ja, det er utrolig deilig med slike dager!!

Kjempefine bilder du viser i dag! Kos deg MASSE i kveld☺

Klem fra Livy
Ps: Gleder meg til å se sofaen.

Unknown sa...

Nydelige bilder ♥ Her er vi kommet midt i høsten om dagene =((

Kelm