mandag 2. april 2012

Falsk oliven & snart nytt kjøkken ;o))

Off, det har vært lite blogging i det siste og 
jeg har ikke fått lest alle innlegg som dere søte har skrevet
de siste dagene. Jeg har jobbet hele uken og kveldene
har gått til aragementer eller selskaper! I kveld skal jeg ut 
igjen men først må jeg dele litt nytt med dere ;o))

Jeg vågde meg ikke på oliventre på gangen i år. Det jeg hadde i fjor ble
bladløst etter bare ett par uker.!! Søsteren mine plantet
sine ute og de er like fine og grønne i år selv om de har
stått i frost og snø...så de fikk nok ikke nok
lys hos meg!
Men - på Kremmerhuset har vi noen nydelige naturtro
oliventrær så ett har blitt med hjem sammen med ny 
bastkrukke ;o))


Oliventre 399,. bastkrukke 79,-

I timene jeg har til overs i det siste har jeg sittet med 3D kjøkken
programmet til Ikea - det er jo genialt!!!!
Så i morgen reiser vi for å hente nye hvite skapdører
og litt ekstra innredning blir det også!
Gleder meg ;oDD

Ønsker alle en 
God Påske ;o))))


Klapp & klem fra meg ;o)))









1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg kjører ekte og falsk:))

Klem