onsdag 4. april 2012

Runde vårlige sinkhus ;))

I dag har kjøkkenrenoveringen begynnt ;o))
Kom hjem fra Ikea i går med ett lass med kjøkken
*lykke* Så nå har vi arbeid i påsken for
å si det sånn ;o)
I dag har jeg og storebror vært å kjøpt gulv
hos Odd Hansen..var skikkelig usikker på hva 
jeg skulle velge men endte opp med
ett mørkt "antikkslitt" gulv....håper det blir bra!
På veien hjem svippet vi innom Bo grønt og jeg fant 
disse søte, hvite sinkhusene ;o)))



Mens vi var borte malte mannen taket på kjøkkenet.
Vi har ikke malt det de årene vi har bodd her så når 
det ble malt sist vet jeg ikke...men 
OFF OFF - det trengtes!!!!!!


Gleder, gleder meg til alt er ferdig ;oDDD

God påske ;o))


Klemmer fra meg








1 kommentar:

Bjørkli Søndre sa...

Ja da er jeg ikke alene om å bruke påsken til oppussing! :-)
Spennende med nytt kjøkken da. Gleder meg til å se. Vi holder på med soverommet nå. Ikke så stor jobb som kjøkken det da. Vi renoverte kjøkkenet for et par år siden og det var Husbondens verste mareritt. Vi var ute med alle vegger og tak og tok alt fra grunn av. Gikk for ikea-kjøkken vi også. Soverommet er en enklere jobb ja. Har valgt helt motsatt av alt det lyse vi har ellers og nå har vi fått mørkt soverom. Vært uten internettsignal i en uke nå, men nå er jeg på nett og kan oppdatere dere med bilder.

Lykke til med oppussingen. Følger spent med. :-)Og ønsker dereen strålende skjærtorsdag!