tirsdag 8. mai 2012

Putedilla ♥

Det ble jo litt putetrekk med hjem når jeg var i Køben;o))
Elsker putene fra HM med paljetter..og bare 125 
kr stk..Liker ;o)))
Det ble en liten tur innom Lexington også og siden det
er jo relativt dyrt der (!!!!) kjøpte jeg bare en pute
til utemøblene istedenfor to! Hadde jeg visst om den gode kvaliteten hadde jeg nok
kjøpt en til. Trekket er dobbelt-stoff og vattert så den er liksom myk UTEN
pute inni...rett og slett herlig!!!
Får nyte den ene jeg har ;o)))  ♥




Fiiiiiiiiin  ♥ ;o) Så har jeg stjernedilla også så passer
jo perfekt, hihi ;o)))
Nå står den på Queen stolen ved siden kommoden 
jeg har pusset opp fra 1950 - syns
det var en fin kontrast !
Nytt møter gammelt ;o)))


I går hadde jeg Perfect Home selskap ;o) Det er første gang
jeg har det og der er jo så mye fint!!! Var skikkelig
koselig ;o)))))

Nå er det straks Kremmer-jobbing!
Ha en fin dag...her er det
iskaldt, brrrr !!!

Klemklem ;o)





4 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Man får liksom aldri nok puter.. Det er noe jeg også ofte får med meg hjem fra turer :) Fine kontraster hos deg, med en blanding av nytt og gammelt.
Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Hedda

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så fiine ting!

Fabelaktig sa...

Åhh så fin pute, den har jeg sett på selv:)

Fabelaktig kveld til deg, vakre!
klemklem

Bjørkli Søndre sa...

Flott pute! Me like... Elsker slike puter1