søndag 6. mai 2012

Stor lykt & kurv ;o)

Nå når det er så lyst hjemme og den grønne
veggen har blitt hvit føler jeg jeg trenger mer
kontraster hjemme.
Denne lykten er egentlig ikke helt "min stil" men
i helheten passet den kjempe bra ;o)))
Gøy med litt forandring fra lysfatet også
faktisk ;o)





En stor kurv har kommet inn ved siden av sofaen også til
ekstra puter. Med en toåring som hopper rundt i benken er det
greit å "gjemme bort" de nyeste, hihi ,o)))




I dag har vi tatt turen til hagesenteret!
Er ganske så tomt i hagen vår og jeg har null grønne fingre ;-P
Kjøpte ett epletre...det er jo litt koselig ,o))

Ha en fin uke som kommer ;o)
I morgen blir det Perfect home party for meg ;o))))

Søndagsklem fra meg ;)







10 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Lykta var helt genial hos deg :) Lekker!

klem

Fabelaktig sa...

Lykta var helt genial hos deg :) Lekker!

klem

Renate sa...

Så flott det blei!
Kor har du fått tak i den flotta korgå da? Ei son ei vil eg og ha ;)
Glede meg te Perfect Home selskap imårrå :) Alle <3 gleder seg!
Klem :)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Lekkert,me like ☺
Ønsker deg en fin ny uke i vente ☺
-Beate-

Janne sa...

Fiiiin lykt!:))

.... og puter!!

God klem:))

HjemmeKos sa...

Lykta var knallfin, og stua ble også veldig fin med den hvite veggen, så jeg i et tidligere innlegg ;)

God søndagkveld til deg !

Unknown sa...

Heia Renate <3
Korgå e fra Bohus...den stod i utstillingen ;)
Snx i mårrå ;o)

House of Norway sa...

Så flott det ble:-) Jeg oppdaget til min forferdelse at sommerblomstene mine hadde frosset i natt... Jeg burde nok hørt på rådet om å vente til ettter 17 mai... Klem

Dronninghuset sa...

LYST
LANDLIG
LEKKET

*LIKER*
KLEM TOVE

Anette Willemine sa...

Delikat!!

Ønsker deg en strålende tirsdag!


AW