søndag 24. juni 2012

Mer lys ...

Fikk impuls i kveld og har strippet vinduene
for gardiner...sååååå mye mer lys kom inn, men
jeg er fremdeles ikke sikker!
Jeg vil uansett ha gardiner opp om vinteren så 
festene må henge!
Må nok ta tiden til hjelp og se, men
hva syns dere ?







Ikke noe bra bilder da...tok dem i 
farten akkurat  nå...og nå er de jo bare de hersens gardinene jeg tenker
på!!! Ha dem, eller uten...valgets kval , hihi ;o))






I dag har vi bare slappet av & det var grått og trist
ute tidligere. Da solen stakk hodet sitt frem i ettermiddag
gikk vi lang tur og spiste is ;o)
Herlig med "ro" før en travel arbeidsuke
begynner!

Jeg har en nyhet også ;o)) En av de største drømmene
mine da vi bygde "sørlandshus" var å få stein lagt i hele
innkjørselen! Jeg tenkte at kanskje når jeg ble rundt
førti (hihi) var det kanskje noe vi kunne unne oss...
Men nå blir drømmen til virkelighet (jippijippi)!
Vi har hatt anbud gående i en måned nå og om 
fire uker kommer de å legger Herregårdstein
i hele innkjørselen ;oD
*smiiiiiiiiil* ;o)))
Nå har vi ikke råd til ny bil men skit...
tar oss dit vi skal den vi har ;o))))
Her gjelder prioritering ;o))
(bilder kommer)


Ønsker dere en fin kveld og fin ny uke ;o)

Hoppende klem fra meg ;o))












3 kommentarer:

Jatte sa...

Hei hei!

Ble jo veldig åpent og fint uten.. du kan jo bare ha det slik en stund å se.. ingen fare å bare sette opp stengeene og gardinene igjen :))

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥

Elisabeths Borg sa...

Hei hei,koselig du stakk innom meg. Har du prøvd å bare ha en gardin lenge på utsiden av hvert vindu? Blir bra lys, men ikke så nakent. Test det:-) Tror det kan bli fint. Ha en fin dag. Forrestten veldig fin blogg du har. Legger meg til jeg.

Joy sa...

Jag har också samma dilemma med gardiner i stua... Har haft allt, lift, kun persienner och nu har vi långa lingardiner. Men de ska nog bort..? Kan inte bestämma mig, hihi... ;)

Herregårdsten blir knallfint! Gläder mig till att se.
Vi byggde nytt bad istället för att köpa ny bil. Så länge den fungerar och kör mig från A till B är jag nöjd. ;)

Tack för fina ord hos mig söta du!
Ha en mysig kväll! Stor kram Joy