tirsdag 26. juni 2012

Svart, hvitt & natur

I stuen har hyllene blitt skrudd ned
og i går kveld satte jeg svart/hvitt bilder på
nye rammehyller.
Svart, hvitt og natur har visst blitt en trend her i huset 
også, ihverttfall til en
 vis grad ;o)




Gardinene er fremdeles borte fra vinduene men de kommer 
nok snart opp igjen selv om jeg elsker lyset.....
Litt mer natur har kommet hjem også i form
av store kongler plukket i italia og ny herlig bast/skinn 
veske som for tiden rommer ett 
oliventre i stuen ;)




Mmmmm, herlige trender som er nå ;o))))
Må bare vise en herlig lykt også. Jeg kjøpte en for
en tid tilbake til en venninne men.....jada..angra
et jeg ikke kjøpte en til meg også så jeg 
måtte tilbake å kjøpe
 en til ;o)))




Her er det en travel uke med ferieaviklinger på jobb...
Nå må jeg rydde - ser bomba ut!! ;)

Ha en flottings kveld ;o))

klemklem










1 kommentar:

Anonym sa...

The tierce, by far the best in a visual sentience, took the viewers and the candidates to the you
should NOT set up your blogging business enterprise
on a liberate blog web site.

Here is my weblog: click here
my web site - click here