fredag 17. august 2012

Pølser i sovepose- enkel fredagskos til store & små ;o)

I dag vil jeg bare dele en superenkel fredagskos
som du lager i en fei ;o)) Morsomt for
barna å være med også!
Oppskriften er fra
Tinas kjøkken!


Ta en skive butterdeig (tint) og del den i to med en
pizzaskjærer. Legg en liten osteskive & en halv wienerpølse
 inni og rull den sammen.
Pensle med egg - ta på korn hvis du ønsker ;o)
20 min 200 grader - ferdig!!!


For å spare tid kan du lage dessert i samme slengen.
Skjær en plate i to og pensle med egg.
Legg på noen skiver banan.
10 minutter i ovnen - ferdig!!!
Server med is, namnam ;oD




Jeg har sagt det før, å sier det igjen: jeg er ingen
kløpper på kjøkkenet. 
Jo enklere  - jo bedre ;o)))

Nå blir det kos i benken - jobb i morgen ;)

Fin helg til dere ;o)))


Fredagsklemmer fra meg ;o)













2 kommentarer:

Unknown sa...

mmmm. dette må testes, god jeg har deig i frys. klem

nr.15 sa...

Det enkle er ofte det beste:))
Har laget det med ferdig pizzadeig engang, prøve butterdeig neste gang?
Klem