onsdag 15. august 2012

Retroliv ;o))

For ett par uker siden bestilte jeg en poster fra
Retroliv. Den er egentlig ikke helt min stil men den er så
søt, jeg ELSKER kaffe & den passet godt med 
pip serviset mitt på kjøkkenet ;o)))




Nå har den kommet opp på veggen på kjøkkenet -
kjempe søt ;o)))
Skal egentlig ha hvit ramme på, men passet egentlig
godt med svart også!




Mangler fremdeles stoler til kjøkkenet...
men det var den Ikea turen da ...;)
Bordet har vi laget selv. Skal blir en slags frokostbar.
Den er laget av benkeplate fra Ikea og ben fra Biltema!

I dag skinner solen her i sør/vest ;o)
Kanskje på tide å gå ut å gjøre noe :-P


Ha en fiiiiin dag ;o)


Solskinnsklem fra meg ;o)






4 kommentarer:

Kristin. Hjem og hobby sa...

Plakaten var kjempesøt:-) Passet fint på kjøkkenet. Hilsen Kristin

Anonym sa...

Passet jo så bra også da..!
Kjempefin var den!
klem fra Laila

Rita sa...

Stilig bilde!

Fabelaktig sa...

Så fint bilde!

Fin fredag til deg ;)
Her skal hælene på og en drink med fineste jentene venter i kveld.
klem