mandag 18. februar 2013

Muffins med ost & salami

Hei & hopp ;o)
Lagde matmuffins til frokost i dag og fikk spørsmal
om oppskriften på Instagram så her
er den ;o)




5 dl hvetemel
2 ts bakepulver
salt
2 egg
2 dl melk
1dl smeltet smør
100g revet ost
100g salami eller skinke

Bland alt det tørre først, så ta i melk, smør og egg.
Bland i ost og ønsket pålegg og evnt urter eller krydder.
Ta i muffinsformer og ta litt ost på toppen.
200 grader i ca 15 min.

Jeg er ingen god baker men disse er kjempe lette og
raske å lage. Jeg har delt denne røren i to, da
får jeg ca 10 muffins ;o)

Klemmer fra meg









4 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Mmm..dette må prøves! Ypperlig til vinter ferie-frokost til ungene i morgen;-)
Takk for at du deler oppskrift!

Klem fra Hanne:-)

Nennes sa...

Mmm, dette fikk jeg lyst til og prøve :)

Ser supergode ut!

Klem

Penny Hui sa...

Dette må prøves :)

Ønsker deg en fin start på uken!

klem Penny

Christina Pedersen sa...

Hei!

Jeg jobber for nettstedet Alleoppskrifter.no der brukerne kan søke gjennom titusener av oppskrifter fra norske mat nettsteder og blogger.


Jeg la merke til at du har et stort antall smakfulle oppskrifter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på vår Matbloggtoppen her: http://www.alleoppskrifter.no/matbloggtoppen

Hvis du ønsker å legge din blogg til listen og få resept indeksert på Alleoppskrifter.no, er alt du trenger å gjøre å følge instruksjonene her: http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

Vårt konsept er allerede live i de andre Skandinaviske landene, samt i Sør- og Sentral-Europa, og vi leverer tusenvis av besøkende til mat bloggerne daglig. Noen av de beste mat bloggerne får 10.000 + besøkende fra oss på en ukentlig basis.

Forhåpentligvis vil din egen blogg også være opp i toppen!


Varme hilsen,
Christina
http://www.alleoppskrifter.no/