lørdag 18. mai 2013

Sommerkos på Haugalandet ♥

 


1 juni braker det løs med årets blogghappening i
Haugesund og jeg er så heldig å få
 være med ;o)
 



Mitt Sitt og fabelaktig står for den store festen og jeg har vært
på bloggtreff med fabelaktigdamen før og vet jeg 
har mye å glede meg til !!



Mange flotte sponsorer er med på årets bloggtreff
og etter hva jeg forstår så blir ikke 
Goodiebagen akkuratt liten!!



Gleder meg til å treffe både nye bloggere og kjente
ansikter igjen *smil*  ;o)))

Varme klemmer fra meg  






4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir fantastisk og tenk å fått den sommervarmen som vi har idag,det hadde vær flott:))
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Hannesin sa...

Det blir så gøy!!

Krysser fingrene for reprise av dagens vær :)


Hilsen Hanne

katrine sa...

Jeg skal også på bloggtreffet. Det er mitt første bloggtreff. Jeg legger meg til som følger hos deg:)

helen og gutta sa...

jeg må si at det er med skrekkblandet fryd at jeg gleder meg til neste helg. det er mitt andre treff og ett år siden sist, men regner med at det blir galkjekt med så mange kjekke damer. snakkes der :-)