søndag 19. mai 2013

Sommerputer & pompong

Årets sommerputer utenom de jeg har i
korall har blitt noen enkle hvite
 med striper. De gir sånn 
ren og luftig følelse !




Her på vestlandet har sommeren kommet med
oppmot 27 grader og luftfuktighet på sikkert hundre!! Puh...Herlig også ;o)
I går kveld satt jeg derimot inne og fikk med meg Eurovision finalen.
I en kjedelig stund lagde jeg en pompong som jeg har hengt i taket.
De er enkle å lage selv! Alt du trenger er store servietter og
en hamptråd. Her har jeg brukt tre servietter
 fra Tine K - bruker du flere
blir pompongen tettere ;o)

Nyt sommerdagen ;o)


klemklem








6 kommentarer:

nr.15 sa...

Å ja, de putene var jo kjempefine:)
Har og veldig lyst på sånn stol jeg da..
Kjempekjekt å treffe deg idag, og snart er med bobler i glasset<3
Klem

Anonym sa...

Så nydelige puter og fineste stolen og:)herlig med sol og sommer:)
God klem fra Lillian

idylloghim.blogspot.com sa...

hei, Elisabeth.
Den rosen du hadde laget av servietter var nydelig. Håper du lærer meg å lage denne? Ha ein fortsatt fin sommerkveld.
Klem fra Ann Elin:)

Unknown sa...

Så fine bilder:)
Elsker de putene ♥

Mitt og vårt hjem sa...

Heisann Elisabeth:-) snakka me deg tidligare ein gong, da du var på butikken der eg jobber( sampson på vea). Nå har det seg sånn at eg har kasta meg i bloggingen, kjekt hvis du vill inn å se på den:-) sjekk ut giveawayen også;-)
Du har jo ein kjempefin blogg:-) ha ein fin dag!
Hilsener fra Siv Mette

Fabelaktig sa...

Lekkert lekkert!

Nå er det ikke lenge til vi sees, søta!

Smil og klem
-Maia