torsdag 8. august 2013

A monumental guide




For en måned siden bestillte jeg dette printet fra
David Ehrenstråhle og i dag etter å ha vært inne på
rammeverksted ett par uker fikk det endelig
komme opp på veggen. Elsker virkelig
printene hans. Både dette og Paris 
printet har jeg ønsket meg
leeenge *smil* ;o)








Printene er i begrenset opplag og alle
er nummererte. 







I dag har jeg og storebror vært i Haugesund
og handlet litt skoleklær. Plutselig er liksom 
høsten her og en lurer å hvor det ble av 
sommeren!! Nå skal jeg kose meg litt
 med Interiørmagasinet. Plukket det
 opp på Åhlens i dag sammen med
noen lekre håndklær ;o)








Fin kveld til alle dere søte som titter
innom..tenk at bloggen allerede
har blitt 3 år!!  ;o))


klemklem



























9 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Så fint det blei.....kjempe stilig. Snakkes i mårå. :-natti .Ann Elin :)

Jatte sa...

De printene er kjempekule!

Ønsker deg en herlig helg!
Klemmer fra Jatte♥

PS: Bli gjerne med i trekning av personlig almanakk inne hos meg!
Trekker ikveld (Fredag).

linn sa...

SÅ fint! Paris står på ønskelista mi ;)

God helg!

-klem

Anonym sa...

Dei printene er så fine og så flotte dei var der med ramme på:)
God helg til deg❤
Klem fra Lillian

nr.15 sa...

Det var veldig stilig Elisabeth:) Så flink med detaljer<3
Ha en fin fredag:)
Klem

Mitt og vårt hjem sa...

Kjempestilligt Elisabeth!!
I wish...;))
Ha en fin dag:o))
Klemmer Siv Mette

helen og gutta sa...

kult print Elisabeth:-) jeg har faktisk ikke sett disse før så nå skal jeg inn å snoke litt, takk for tipset og god helg :-

Bella sa...

Så kult print!! :) disse må jeg se nærmere på. ;)
Fin helg til deg!
klem

Unknown sa...

Det bildet er så stiiiilig!!
Grattis:))
Jepp, høsten er definitivt rundt hjørnet, kjenner det på luften nå.
Syns det er helt greit jeg, koser meg med høst, og denne sommeren har vært så lang og fiiiin:))

Ha en fin fin helg ♥