lørdag 10. august 2013

Kuult oppbevarings-system



 Den siste uken har vi fått ett nytt oppbevaringssystem
inn på Bohus. Den danske produsenten Hammel står
bak konseptet Mistral som er kuber i forskjellig
størrelse man kan sette sammen. Kubene fås
i flere farger og innredningen i dem bestemmer
du selv; alt fra skuffer og skap også
disse i forskjellige farger
*liiiiiiker*


'











Vi har enda ikke fått kataloger og diverse
men du kan gå inn å ta en titt her.



 






Nå er heldigvis helgen her etter nok en 
travel uke.



 Nyt kvelden ;o)








5 kommentarer:

nr.15 sa...

Oh dette var kult ja:-) men nå har jeg ikke plass til en ting mer i stua ihvertfall*hihi* Arbeidshelg du og ja, ja må nytes resten;-) Dekker langbord nå anledning fam.selskap imorgen, er sikkert stressa nok da kjenner jeg meg selv;-)
Ha en fin helg Elisabeth♥

Mitt og vårt hjem sa...

Dei var verkleg digg!!
Her går det i maling,gørr kjedligt men må til;)
Ha ei fine helg:))
Knip Siv Mette

mille m sa...

Så kule de var ja, likte spesielt de i første bilde, kjempefine! Ønsker deg en fin søndag) klem Camilla

Anonym sa...

Så kjempefine hyller,har masse fint på Bohus:)oppbevaring trengs alltid!

Nyt søndagen!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Så kule!
Likte de øverste veeeldig godt:))
Må inn og titte litt kjenner jeg... hehe:)