tirsdag 26. juli 2011

En ny dag & små gleder ;o)

En ny dag.
En dag fyllt med kjærlighet og omsorg
for hverandre 

For å få ett pusterom fra alt som foregår
titter jeg innom bloggene, må
finne frem til de små
gledene igjen...
Tok en runde i huset med
kemera også og tok bilder av
noen små gleder 


Favoritt boksen min
i bokhyllen 


Sittegruppen min med åpen
terassedør...sol ute i dag 


Putetrekk av Eiffeltårnet -
minner meg om reisen til Paris 


Ett morsomt skilt i kjøkkenvinduet
som jeg kjøpte til mannen
i huset får meg til å le ;o))


Ineriørbunken min vokser
stadig...herlig og
drømme seg litt bort 

 

Kaffegjester i dag til kaffe,
gulrotkake & pikekyss 


Ta frem dine små gleder du
også 

Varme klemmer fra meg





3 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Jeg blogger også for å tenke på noe hyggelig! Mange fine ting du har tatt bilde av, likte veeldig godt den blå boksen:)
Klem fra Hanne:)

Fabelaktig (Maia) sa...

For ett herlig innlegg. Du fikk et smil fram hos meg i alle fall :)

Jeg ønsker deg og dine en herlig kveld.
På Nesåsen er det sol og rene sommeren, vi skal ut i skogen og plukke bringebær etterpå *KOS*

Varme klemmer!
Maia

Cecilie's hverdagslykke sa...

Det er viktig å finne frem litt gleder i så ellers tunge og triste dager. Fine bilder du har tatt ;) Ønsker deg en kjempefin kveld. Varme klemmer fra Cecilie