søndag 24. juli 2011

Tanker......& litt oppbevaring.

Jeg har satt meg med dataen for å prøve å tenke på
noe annet. Bak meg står tv en og går...
Den har stått på mesteparten av de siste døgnene.
Klarer ikke å være borte fra den for lenge
i tilfelle nye opplysninger og kunngjøringer.
Tragedien er så ufattelig ubegripelig!

Jeg har ikke ord.......




Setter inn bilder av ny oppbevaringspose
fra HM Home....Gikk litt amok da
den nye katalogen kom forrige
uke. Bruker den til
oppbevaring av poser på kjøkkenet.


Tenkeralle som er berørte av det som
har skjedd i Oslo og Utøya. I vårt lille land
 kan man vel
si vi alle er berørte & tanker
og medfølelse går til alle
som har mistet sine kjære.......


Varme klemmer  fra meg



1 kommentar:

S sa...

Sukk... det er så trist, så trist. Fin tøypose du har kjøpt på MH home. Fin kveld til deg... :)