søndag 9. juli 2017

s t e l l a

 
 
 









Endelig tre uker ferie for oss her hjemme og i stuen er den nye sofaen
kommet på plass. Sofaen er en modulsofa fra Sits og heter Stella.
Som dere ser er den hvit - men slapp helt av. Den har løst trekk som kan vaskes på 40 grader
 og jeg tenkte jeg skulle velge ett ekstra litt mer praktisk trekk og ha utenom også ;)
Vi har alltid hatt tresetere hjemme så denne gang ville vi prøve noe
helt nytt så da ble det vinkelsofa med chaiselong - har aldri hatt noen
av delene før så jeg er litt spent på hvor godt vi liker det.
 
Ønsker derre en fin helg og God ferie for dere som har
begynt på den ;)
 
 
 
 
 
 



 
 


1 kommentar:

Mari- sa...

Så fin sofa! Jeg har Stella sofa selv på hytta, og vurderer en til loftstuen her hjemme. Kan jeg spør hvilket stof/farge du har?