søndag 16. juli 2017

spisestue

 
 
 
 
Heisann , nyter dere den varme sommeren her på Vestlandet? Haha ;))
Første gang jeg kan huske hvor vi ikke har bestilt oss ferie men skal heller være
hjemme og nyte sola og båtliv...men det lar visst vente på seg!
Håper sola kommer neste uke ;)
 
 
 


 
 
 
Spisestuen vår som dere ser - ikke så ofte jeg viser bilde herfra og grunnen
til det er at spisebordet vårt er ødelagt på topp-platen. Her kunne jeg
jo skyldt på ongene *blunke* men det er nok jeg som har ødelagt den
med både neglelakkfjerner og superlim....obs liksom :-/
Ellers er jeg kjempe fornøyd med kalkmalingen der inne og nytt
spisebord er faktisk bestilt også men kommer ikke før i høst.
Kjekt å ha noe å glede seg til.
 
 
Fin ny uke som kommer 💗 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: