søndag 3. september 2017

d e s i g n belysning

 
//ad//
 
Er dere på jakt etter ett helt fantastisk utvalg i flotte lamper har jeg en kjempe
fin anbefaling til dere. Det er ikke så lenge siden jeg selv var ny i denne
nettbutikken og da jeg hos andre butikker kunne lete og lete uten å finne eksakt hva jeg
ser etter - så hadde jeg ikke problem med det her for å si det sånn. Designbelysning.no er en av landets største nettbutikker innen belysning. Her er det ett hav av råkuule og flotte lamper og
de fører kjente leverandører som Northern lighting, Vita,
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Denne lampen kom hjem til meg for noen dager siden fra Designbelysning.no
jeg ville ha en kontrast hjemme og denne var bare perfekt. Lampen heter
Shift 3 pendel og er fra Globen Lightning. Armene kan reguleres inn og ut og alle
skjermene kan reguleres også - er den ikke kuuuuul.
En sånn lampe blir prikken over i èn hjemme syns jeg.
 
 
 
 
 
 
 
 
Designbelysning har også sin egen blogg: Lystips.no. Her kan du få mange
gode tips og veiledning innen belysning. Gå inn å ta en titt HER ;)
 
 
 
 
 
Håper dere alle har hatt en fin helg. Vi har vært på båttur og
fått nye litt av sensommerens solstråler...jeg håper de ikke blir de siste!
 
 
 
Nyt kvelden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: