fredag 15. mars 2019

t a p e t

 
 
Heisann.
 
 Nå er det en god stund siden jeg har vært innom bloggen. Lite tid
gjør dessverre at den blir sjeldent oppdatert. Men nå nærmer det seg vår
og det kribler etter litt nytt. Jeg har tenkt lenge på om jeg skulle hatt tapetsert.
Ikke en hel vegg, men en halv-vegg eller ett hjørne  - eller bruke tapet på andre
måter for å understreke stilen jeg vil ha hjemme.
Jeg har fått øynene opp for Murals Wallpapers og har fått tilsendt en del
tapetprøver av dem. Fint og se mønster og farger "live" og ikke  bare på
bilder.
 
 



 
 
 
Jeg er så glad i blomstermønster og nå spesielt de med svart bakgrunn.
Denne tapeten har jeg rett og slett valgt og henge opp med lister på veggen
som en poster. Elsker fargene!
 
 
 
 
 
 
Denne syns jeg også var kuul. Blir helt besatt av mønsteret og detaljene på
Geoden. Så er jeg veldig glad i rosa *smil*. Her har jeg kun tatt tapet bak en
String hylle på veggen.
 
Lurer dere på tapet eller veggbildet må dere inn å sjekke så mye fint dere
kan få tak i - her er noen andre favoritter med marmor mønster. SÅ
fint!
 
 

 
'
 

 
 
Skal prøve å bli litt flinkere å titte innom her - har mye jeg vil dele med dere.
 
 
Klemmer fra meg
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: